Wednesday, February 24, 2010

SMK Seri Nibong 5?



















SenseART
JAM: 8.00pm
Lokasi: Permai Lakeview Apartment

Assalamualaikum...
Mlm ni sgt borink sbb sume org tdo.. aku xtau nk watpe so belek2 la kompt ni n FB.
Tbe2 aku nmpk gamba ni.. walaupun muke aku kecik aje, tp ape yg penting dlm gamba ni adalah kenangan yang kitorang capai. Gamba ni berlaku around 2007. Msa ni aku aktif g men hoki. N gamba ni kenangan perlawan kami peringkat Daerah Seberang Perai Selatan & Barat Daya. Dlm perlawanan ni kami wajib menang at least 3-0 kepada MRSM Balik Pulau. N klu korang nk tau, dorang ni tgh mendahului pungutan mata team lain n team kami dh nyawa2 ikan msa2. Ingat dh xleh menang dh.. tp tbe2 dtang sorang cekgu yg macho lg bergaya. Cekgu Jadwi(bekas coach skolah kami). Die ckp Afiq(Asimo) xlh men wing sbb die pnya skill passing xleh melintang(cross) so, die mnx 2ka dgn nuzul(Izam). Kitorang turun dgn semangat sbb sume pandang kitorang. Perlawanan ni perlawanan antara hidup dan mati. Sbbnye kitorang ni "STAR" huhu.. malu la xdpat msuk peringkat negeri.

Perlawanan bermula.. Cm besa as striker, aku la start.. men pnya men, xsdaq pn last2 permainan dh tamat. Korang nk tau bpe kitorang mnang? Kitorang menang 5-0 n aku sebagai striker dh score 3 gol dlm game ni. N salah satunya dgn my faivourite style. Azim pukul dr luar kotak penalti n aku than bola 2 dgn stick aku secara menynget. skill yg plg aku ska then bole2 msuk btol2 atas pale keeper hehe.. 1 lg dr Emy(hin) n 1 lg dr Nuzul(Izam) mmg kenangan yg xbleh dilupakan.

First time dlm hdup aku, dpat men cm2. Walaupun dh jauh kami men, tp perlawanan 2la perlawanan yg plg best. Aku nmpak sgt kesungguhan kwn2 aku2.. terutama keeper MUHAMMAD FAIZ BIN BASIRON yg save 2 penalti (flick) n 3 "Short Coner" disamping my best friend NUZUL IZAM BIN MD TAHIR. Thanks to all my friend, u are the best.

Tp lani aku dh xleh men dh. Kolej aku xde hoki, aku cdangkan wat, tp cm xde respond aje. pnah jgk apply ntok men dgn club. tp skejap aje sbb trainingnya ganggu waktu aku nk smayang n kelas aku.. so, merana la.. ermm...

Tp aku berjanji akan cuba men lg nanti walaupun aku xtau bla. N kwn2 yg still men, aku doakan selamat maju jaya n Hdup HOKI!!!
Aminn...

hehe.. hoki sgt best.. Malaysia pn ranking no 16 dunia skunk ni. Top in the world lg.. :P

No comments: