Monday, October 11, 2010

Sebelum & Selepas

Assalamualaikum.. dh lame x jenguk ke blog ni. Dh makin berabuk dh. Sibuk sangat dgn project akhir semester ni sampai xda masa nk update blog. Hari ini aku nk tunjukkan kat korang mcmana rupa gambar sebelum aku edit dan selepas aku edit. hope korang boleh lah tolong commen2kan.. tq ;)

Gambar Sebelum Edit :


Gambar Selepas Edit :



Kalau korang perasan, aku ade wat clearing kat die punya muka supaya die nampak lebih menarik. Mata dia aku mainkan sikit supaya lebih menyerlah dan aku timbulkan sedikit objek bagi lebih jelas dan yang terakhir aku main dengan tone gambar ni.. :)

4 comments:

PenSel hB said...

salam... agk bezt la ble tgk pict 2... tp npe lme sgt nk tggu pict tu upload smpi hbis???

senseofart said...

W'slm.. gambar2 dalam nie menggunakan saiz yang besar dan qality yang tinggi sebab2 berat.. saya aku cuba perbaiki :)

Nina Mads said...

cntik jgak gmbr edit mcm nie..
gne photoshop kn..

senseofart said...

Amanina Yup guna Adobe Photoshop :)