Saturday, October 29, 2011

Kesibukan Melanda

Assalamualaikum, harini genap 240 jam komputer kesayangan saya ini tidak dishutdown. hehe.. bukan nak test power komputer ini. Tapi disebabkan terlalu banyak kerja yang perlu diselesaikan. Kadangkala rasa tension sangat sebabnya terlalu banyak kerja yang melibatkan penggunaan fikiran. hehe..
Komputer kesayangan saya ini dah nampak serabut sangat. Desktop lagilah. Penuh dan berserabut,dengan gambar2, flash, folder2 lagi. dah tak tersusun. hehe.. korang tengok lah sendiri keadaan desktop saya ini.. :D

Keadaan Biasa (sekarang- icon-icon di hide):



Keadaan Desktop (Sekarang) :



Keadaan 3 hari yang lepas (ketika bekerja) :



Hehe.. serabut tak? serabutkan? masa keadaan '3 hari lepas' tu. Saya dah pening, banyak sangat software yang bukak dalam masa yang sama. Dalam satu masa, saya buat semua kerja. Saya design poster, banting, buat flash presentation, edit video, buat effect video, edit gambar untuk kelas drawing dan buat flash montage untuk client. Serabut jugak kepala hehe.. tapi alhamdulillah sekarang sudah hampi selesai ^^ doakan kejayaan saya ya :)

No comments: