Saturday, October 1, 2011

Tracing Kereta

Assalamualaikum,
Harini rasa bosan sangat sebab tak ada apa nak buat. Assingement ada, tapi macam malas je nak buat hehe. lagi pun dari tengah hari tadi internet kat sini ada problem. Jadi banyak tidur je. Petang tadi, belek-belek balik hasil kerja saya kat komputer ni. Actually dah banyak hilang sebab haritu format pc dan tak boleh backup file. Tengah-tengah belek, terjumpa gambar kereta ni.



Ini gambar tracing kereta Audi D-7 Concept Car yang telah saya hasilkan. apa yang telah saya buat adalah, saya trace semua line pada kereta ni. Kemudian, saya catkan ia dengan warna yang sesuai. Selalunya gambar hasil tracing ini akan nampak lebih unreal daripada yang asal kerana ia bergantung kepada pilihan warna yang kita pilih.Saya gunakan Software Adobe Flash untuk jalankan kerja-kerja tracing ni :)

No comments: